Chockerande tentaresultat

Var säker på att jag skulle bli underkänd och började plugga inför omtenta direkt efter jag skrev tentan. Så fick jag tentaresultatet nu i veckan och möts av detta!!! VG . Jag var i chock. Har nog aldrig haft så fel magkänsla förut haha. Men det var ett oerhört positivt fel iaf, SÅ GLAD!. SÅ SKÖNT!

Finbesök nr2 i Linköping

I Fredags kom mamma och Zissi hit!.
Vi började med att gå en runda med zissi och sen åt vi tacos framför Let's dance.
Avslutade med att kolla på Fast and Furious (världens bästa filmer) och såklart fick vi in en massa mys och prata här emellan också!.
Zissi fick sig inte en lugn stund eftersom jag inte ville släppa henne ur famnen, åh vad jag saknar att ha henne hos mig dygnet runt <3.

Igår när jag och mamma hade vaknat så åt vi frukost och sen tog vi en lång promenad genom skogen och till Campus med Zissi.  Vädret bjöd dessutom på fantastiskt väder så det var helt underbart!
När vi kom tillbaka till lägenheten så blev det lite lunch följt av att bara slappa och mysa med zissi.
På kvällen körde vi och hämtade Thaimat + sushi och sen åt vi det framför Mello! Jag hejjade på Jon Henrik, meeen han vann ju inte. Dock blev han 3:a så rätt glad ändå woop.

Efter mello så kollade vi på ytterligare 2 fast and furious filmer (fick mamma att börja gilla dem, är så stolt)  och sen somnade vi.

Idag vaknade jag först vid 07 eftersom Zissi väckte mig, gick ut en runda med henne och sen somnade jag om till 10 då även mamma vaknade. Så vi åt frukost och tog sedan en lång promenad in till stan, gick runt lite längs med gatorna och stångån och sen gick vi hem igen. Åt lunch och sen var det dags för mamma att packa väskan och köra hem till Halmstad igen :(

Det känns sååå tomt och tyst i lägenheten nu!.
Haft en fantastisk helg fylld av kvalitetstid med min älskade mamma och älskade Zissi <3.
Är så tacksam och glad över att ha en så fin familj som jag har!.
Mamma, pappa, jennie, zissi, farmor <3.

Har varit lite produktiv sen mamma åkte iaf, städat lägenheten, bäddat rent och tvättat upp all min tvätt så känns skönt.
Imorgon har jag föreläsning 10.15 så tänkte försöka sova nu, känner mig inte alls redo för en ny pluggvecka faktiskt... Men tydligen ska det bli fantastiskt väder så det är ju ett plus iaf!.

Suntrip, MARKOOLIO

När pappa och Jennie hade åkt hem på lördagen så laddade jag om inför fest, eftersom det var dags för festen som vi köade för att få biljetter till tidigare i veckan.
Jag cyklade hem till Simone vid 20 där vi var ett gött gäng som förfestade ihop innan det var dags att dra sig mot Kårallen.  Väl på Kårallen så var det full fart, Markoolio levererade sjukaste trycket, man fick kämpa för att inte bli mosad haha.  Han levereade iaf en riktigt bra spelning med de klassiska låtarna och vi var minst sagt lyckliga när vi stod där och skrek/sjöng/försökte dansa .

När vi sedan skulle cykla hem från Kårallen på natten så möttes vi av snöstorm, mindre kul haha. Men men, cyklade hem och sov väl bort större delen av söndagen sen.

En toppenkväll blev det iaf!.
Tog dock inga bilder så slänger upp en mingelbild som togs på Kårallen när jag var här och besökte Vickan förra sommaren!.

finbesök i Linköping

Förrförra fredagen så fick jag finbesök av pappa och Jennie! vi började med att mysa lite här hemma i min lägenhet och sen tog vi bussen in till stan och drack vin, kaffedrinkar och åt god mat på 1854.  Riktigt riktigt trevligt, jag hade såååå roligt och skrattade mer eller mindre hela kvällen haha.
Man inser hur mycket man saknar sina nära där hemma när man inte bor där <3

Efter några timmar på restaurangen så tog vi en taxi hem, såg en film, pratade och sen somnade vi alla ganska så snabbt.  På lördagsmorgonen gick jag och pappa en morgonpromenad i strålande solsken, jag visade honom Campus och på vägen hem köpte vi med oss färska frallor för att sedan duka upp lite frukost. För då hade även Jennie vaknat!.
Vi åt frukost tillsammans och sen körde vi till Tornby och gick i affärer. Vid 16 var det tråkigt nog dags för pappa och Jennie att köra hem igen, så det var en kort visit men den var guld värd! <3 Så mycket kärlek!

mamma hade skickat med Jennie och Pappa ett kort <3
fick underbara tulpaner av Pappa och Jennie!.